"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

tisdag 26 mars 2013

!

Så där, ja!
Då har man gjort dagens goda gärning! Känns bra i karma-hjärtat...

Nu ska jag bara svälja det sista av kaffet, sen ger jag mig ut på en prommis i det underbara vädret.

Var och handlade på ICA Kvantum på Emporia. Fick 2 matkassar för 630 spänn... Och nej, jag köpte vaken oxfilé eller nåt annat exklusivt... Lite Lindt choklad till en kollega som ställt upp och en stekspade för 59 spänn var väl det mest exklusiva... Tror alltså den butiken är lite dyrare än "min" ICA Maxi i Västra Hamnen... Happ.
Så intressant såååååå....

Jag går nu.

Tataa!
XXX

2 kommentarer:

Sandra sa...

oj, det lät dyrt! Och ändå är ICA MAXI V hamnen den dyraste ICA-butiken i Malmö.

Nina sa...

Härligt med en god gärning! Jag har lämnat blod idag så det känns också bra i karma hjärtat! kram!