"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

söndag 17 mars 2013

Dagens i-landsproblem.

Skööön söndag!
Först lite väninnehäng med Ikeabesök och fika, sen träning med bästa Jonna. Och det blev så fiiiint här hemma med allt det ljusa. Nöjd.

Tänkte gå och lägga mig skittidigt, för jag ska upp vid fem och jobba, sen slog det mig att mina naglar liknade en horas på en måndag.
Har ju fixat naglarna hos Louise i flera år, men eftersom jag missade min tid senast, har jag fått ta till det gamla hederliga nagellacket.
Så nu sitter jag här och viftar och försöker få lacket att torka snabbt.
Ska vi slå vad om att jag kommer vakna med lakansavtryck i lacket i morgon..?
Suck...

Nåja. Det ska inte få mig på dåligt humör, för just nu är allt på topp om du frågar mig!

Tataa!
XXX


2 kommentarer:

Nina sa...

En hora på en måndag! Hahahaha! Jag dör va rolig du är!!! Men du, investera i Sech Vites, överlack, då torkar lacket på ett kick och håller jättebra! Sov så gott! kram!

Tjillevipp morsan sa...

Men vad jag inte hänger med! Du har varit i Thailand för tusan :) Satan vad härligt.
Japp- tror art du kommer vakna med lakarnstryck. OCH lite ludd.
;)
Men vad gör väl det :)
Kram!