"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

tisdag 5 mars 2013

Efterlysning! Hjälp, please!

Fick mitt schema för april. Och jag ska inte göra ett kungens skit. Den enda gången jag ska på jobb är den dagen jag är bjuden på fest. Tror ni jag är sur eller?? GRRRRR!!! Måste komma lite till sans och lösa det. Har ju en del gentjänster att casha in...

Och det faktum att jag inte ska jobba mer än pyttelite i april, gör mig också galet frustrerad! Här går en fullt frisk, arbetsför människa och bara slår dank och rullar hatt. It makes me crazy!!

Så: Om någon behöver en timanställd/vikarie/jour av något seriöst slag, så hör av er!!!

Det bästa med att lacka ur som jag just gjorde, är att man får r-ven ur vagnen. Så nu är jag i full gång med packandet och städandet. Och min laktos-natt är så gott som glömd.

Åt förresten världens godaste frulle. Färska jordgubbar. Hallelulja!


Tataa!
XXX

2 kommentarer:

Nina sa...

Men åh, hoppas verkligen du hittar någon som kan ta ditt pass! Men du, jag tänkte på det där med laktos... du äter fil/yoghurt och kesella? Det är väl laktos i det också? Kan det vara något annat som inte faller i god jord i magen? Vad gör du gröten på? kram kram

Allt mellan Himmel och Potatisåker sa...

Läst mig till att det är mycket mindre laktos i yoghurt, kesella och ost som är lagrad mer än tre månader. Gjorde gröten på minimjölk... Vilket misstag! Dricker ju ALDRIG mjölk, så det kom som en smärre överraskning... En gång drack jag ett glas oboy. Då gick det också åt skogen...

Kram!