"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

måndag 25 mars 2013

Hemma!

Well...
En jobbdag som var 12 timmar lång. Det är långt.

Nu är jag hemma och ÄLSKAR det.
I morgon ska jag inte flyga. Om du frågar mig. Om du frågar flygbolaget, så säger de nog "kanske" eftersom jag har standby. Och det är de som bestämmer...

OM jag nu inte ska flyga, ska jag ta en låååång powerwalk i det fina vädret och lyssna på podcaster, laga god mat och bara vara. Tre flygningar till fram till och med måndag, sen kommer april - utan en endaste flygning....

Nå.
För övrigt har jag ÄNTLIGEN fått ledigt till fest den 6:e april, och det är jag överlycklig för.

Nu ska jag sova.
Tataa!
XXX

1 kommentar:

JaanaM. sa...

Bra jobbat!
Hoppas du får en vilosam natt!