"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

tisdag 26 mars 2013

Jag har blivit en sån...

...som vaknar innan klockan sju på morgonen.
Det är nog på grund av att jag går upp så vansinnigt tidigt när jag ska jobba - typ vid 04. När jag är ledig så "sover jag ut" och vaknar vid sju...
Men jag klagar inte! Får ut massor av dagen, och somnar som ett vaggat barn på kvällen.

Idag står den på IKEA och en powerwalk. Och lite hemmapyssel...
Inte så himla mycket att blogga om, men en skön dag för mig!

Tataa!
XXX

1 kommentar:

Nina sa...

Vissa dagar är jag också en sån... särskilt om jag tänkt gå och simma, då är jag uppe med tuppen och taggar igång! Fast jag pendlar ganska friskt mellan uppemedtuppen och sovasomentonåring! Låter som att du får en trevlig dag! kram