"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

lördag 30 mars 2013

Påsk...?

Har tillbringat heeeela påskaftonen i plåtkråkan.
En medioker dag...

Jag skulle kunna skriva om min aversion mot folk som tror de är bättre än andra, och ska mästra och uppfostra... Men jag orkar faktiskt inte.

Jag skriver hellre om att jag bara har två flygningar kvar i det här stimmet jag är inne i just nu, och är så galet trött att jag nästan knäar.
Maten går bra till 80% men när jag blir sockerkall framåt kvällen så faller jag i... Inte så allvarligt, men dock. Men så länge jag inte går upp i vikt får det anses okej.

Påskafton går totalt spårlöst förbi mig - hela påsken faktiskt. Och jag struntar i vilket.
Nu ska jag ta mig ett glas riktigt gott rödvin, sen ska jag sooooova i hundra år.
Gud vad jag är nöjd med min insats denna månaden. På alla områden!

Tataa!
XXX

1 kommentar:

Susjos sa...

Ett glas rött- det är du värd!
Och en god natt sömn :)
Själv jobbar ja goxå, och just i natt är det helt okey, vi får ju jobba en timme mindre, hurra!