"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

måndag 4 mars 2013

Vår och kantareller...

God lunch idag! Kantarellomelett! Kantarellerna har jag fått av bästa A. Hon har plockat dem själv, så det var med vördnad jag tor fram påsen ur frysen i morse. Fräste svampen med vitlök och persilja, det smakade så himla gott! Sen blev det varma hallon och yoghurt med vaniljpulver i.
Denna tvårätters gick lös på 360 kcal. Är det inte fab! Så god mat - och så är det nyttigt också. Damn,   I´m good.




Var ju ute på en powerwalk med bästa S. 11,5 km blev det. Vädret var helt ljuvligt. Kallt men soligt och en fantastisk blå himmel. Total vårkänsla nu.

Tataa!
XXX

2 kommentarer:

Home2tiny sa...

God mat o en härlig promenad, verkar som en riktig toppenmåndag. Kramisar Tina

Fru Venus sa...

Snälla, flytta hem till mig!
Eller, jag kan helt klart tänka mig att bo hos dig också ;-)