"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

måndag 18 mars 2013

"Vargen kommer"... Eller..?

Sådär, ja!
Ett gott dagsverke avklarat.
Men jäklar vad det har varit hoppiga och studsiga landningar idag... Det har blåst både på korsan och tvärsan.
Men nu sitter jag äntligen i hemmets lugna vrå och ska snart hoppa i loppelådan.

De varnar ju för snöstorm här i Skåne. Men fan tro´t, jag tycker det är lite mycket "Vargen kommer" över de där klass 2 varningarna SMHI strör omkring sig...
Meeeen, jag tar inga chanser, så jag stack och handlade lite på ICA Maxi nu när jag kom hem, så slipper jag ge mig ut i morgon.
Ja, förutom när jag ska träna förståss.

Nu ska jag lägga mig i min underbart sköna säng och läsa Fitness Lifestyle som låg i brevlådan när jag kom hem.
LYX!!!

Tataa! På den!
XXX

Inga kommentarer: