"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

tisdag 9 april 2013

Fölsemiddag...

Bästa A fyller år idag, och jag blev bjuden på goood middag som vi kockererade tillsammans. Som vanligt blev jag inspirerad och ska prova nytt kycklingrecept i morgon. Det är alltid så mysigt att vara hemma hos dem, de har världens goaste småkillar också. Jag stortrivs helt enkelt på Glada Hörnan!

Nu ska jag kasta mig i säng.
Är sjukt trött, det har verkligen varit en hektisk dag... Jag kommer sova som en prinsessa. Och jag orkar fan inte bli utkallad på min standby i morgon... Usch. Vill gå hemma och skrota ju!

Jag kan förresten meddela att yoghurtglassen jag skrev om i går även funkar med fryst banan. Så galet gott! Prova!

Natti, hörni!
Tataa!
XXX

1 kommentar:

Ann-Sofie sa...

Fryst banan med jordnötssmör är också gott :)

Har inte testat med youghurt dock.