"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

lördag 6 april 2013

Full fart!

All denna energi...!
Så fick jag putsat fönsterna på baksidan.
Fixade ännu en beefsallad till lunch och har hängt ännu en maskin tvätt.
Alltså, jag gillar verkligen att gå här hemma och dona. Stortrivs!

Snart är det dock dags att genomgå det stora förvandlingsnumret till ikväll - men kanske en liten lur innan..?

Kollar lite på Gordon Ramsay, när han är på bra humör verkar det vara en hygglig kille. Men jag skulle fasen inte vilja möta honom på en av hans dåliga dagar... Och jag skulle verkligen vilja äta på en av hans restauranger! Men det får väl bli i mitt nästa liv...

Ikväll väntar Jonnas mat! Och hon är min själ en kock som både är snäll och duktig!
 Gläder mig massor.

Tataa!
XXX

Inga kommentarer: