"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

onsdag 17 april 2013

Gardening!

Har idkat trädgårdsarbete idag.
Planterat penséer och röjt allt gammalt från förra året.

Blev vita blommor i år..


Och från och med nu finns det homemade gräslök. Gott!



Har en klängros som klänger över hela kortsidan. Men grenarna var verkligen all over the place, så det slutade såhär... Hoppas den tar sig igen!

En sväng till tippen med avfallet, och sen upptäckte jag att jag inte ätit lunch - klockan fyra... Tryckte i mig mat på tvären. Nu har jag ont i magen. Stupid...

Snackade förresten med min däck-kille idag. Nästa besök där kommer kosta 3000 pickadoller. Två nya sommardäck samt förvaring... Suck... Men det är tyvärr ett nödvändigt ont. Sen tillkommer service och besiktning på bilen, och april månad blir en dyyyr bilmånad...

Nå.
Jag måste nog äta lite till...

Tataa!
XXX

1 kommentar:

Ann-Sofie sa...

Åhh vad jag önskar att jag hade en trädgård igen när jag ser dina bilder :)