"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

tisdag 16 april 2013

Gott, gott, gott!

Varit ute i det underbara vädret mest hela dagen. En promenad på 13,5 km blev det! Och god svamprisotto på Vapiano i bästa sällskapet. Vi har finfint flyt nu, bästa S och jag!


Fick lämnat in en kavaj till skräddaren, de flesta av mina kläder är ju för stora nuförtiden, och kavajen jag lämnade in hade jag aldrig ens använt... På fredag är den klar, så den får hänga med till Mallis!
Satte mig en stund på terrassen i solen, men det var min själ för varmt!! Hur lovely är inte det? Gissar att det ligger en del pollen på lur i luften, för nu kliar det i ögonen och jag är galet trött. 
Låt oss se det som ett vårtecken, så pratar vi inte mer om det... Hm...

Tataa!
XXX

Inga kommentarer: