"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

måndag 15 april 2013

Igen? Redan!

Måndag! Igen..
En vecka med enbart standbyer, inga flygningar... Dötrist.
MEN.
Då kan jag träna och vara lite social. Men jag hade gärna jobbat lite också...

Vågen går saaaakta saaaakta neråt. Känns bra! Det är på lång sikt, det här, och jag tillåter mig både det ena och det andra. Ungefär 0,3-0,4 kg/vecka går jag ner. Utmärkt!
Satsar på att vara under 60 kg när jag åker till Mallis en kortis nästa måndag. Det ska nog gå.. Väger 60,3 idag.

Idag blir det PW med bästa S! Älskar det. Vi går alltid långt. 11-12 km. Känns gött i benen efteråt. Och om allt går min väg, blir det ett cirkelpass i morgon med min bästa Jonna. Hoppas! För övrigt blir det lugnt. Lite umgänge och lite must-do´s i en behaglig blandning.
Nej, jag klagar inte. Gott liv!



Tataa!
XXX


Inga kommentarer: