"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

torsdag 11 april 2013

Kan man bli mer virrig i huet?!

Arrggh!!

Har lämnat en lapp till extrajobbet med datum när jag kan jobba.
Denna helgen har jag bestämt med Melker och hans flickvän, så det gick inte. För det är ju den 19:e i morgon eller hur. Inte.
Så jag tackade nej när de ringde mig för några timmar sedan och undrade om jag kunde jobba...
De måste ju tro att jag är helt knäpp när jag först meddelar att jag kan, och sen tackar nej när de ringer, för visst har jag meddelat tidigare att jag är tillgänglig denna helgen.

Jag blir så jäkla trött på mig själv! Måste hitta ett system att hålla ordning på mina dagar. Jag är urkass på det just nu. Det skiter sig oftare och oftare... Nu har jag en helledig fredag, lördag, söndag.
Jag borde ju ha planlagt fest och tjubang, inte sjabblat bort hela jäkla helgen!!

Hur gör ni?! Har ni kalendrar, almanackor, snöre runt fingret, huvudet räcker uppenbarligen inte till här...

Tataa..
XXX

2 kommentarer:

Malla sa...

oh no!
alltså. jag har en kalender men tror du jag kommer ihåg att fylla i den? nej.
jag har lappar, lite i notes, anteckningar på datorn osv...kaos. Men oftast kommer jag ihåg ändå. Förutom det där med sonens läxor...illa illa :P

Helena m. 4 sa...

Kalender OCH påminnelser i Ajjfååånen...
Annars är det tok-kört !