"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

torsdag 18 april 2013

Nya kläder, äntligen!

Hämtat paket på posten från Bubbelroom...
Satt ju häromkvällen och klickade hem lite fina kläder. För om sanningen ska fram - ca 80% av alla mina kläder sitter som skit på mig efter att ha tappat i vikt. Men vanan trogen köper jag samma storlek som tidigare, trots att jag numera faktiskt är en S/36:a. Så nu tog jag det säkra före det osäkra och beställde både small och medium på grejerna jag ville ha.

En finfin svart jumpsuit i stl S satt som en smäck på mig, samt ett par härligt rosa jeans. Blusen jag beställde får åka tillbaka, modellen var helt fel. Synd... Men plånboken blir glad...
Det känns verkligen kul att kunna ha så fina kläder och de sitter bra. Totalt värt allt slit...

På tal om slit.. Gick 11,5 km med bästa S idag. Det blåser som fasen, så det var en hård pw. Kan tyvärr inte sitta ute i solen heller pga den jäkla blåsten... Grrr...
Men, men, det ska inte få mig på dåligt humör, snart väntar träning med Jonna! Tjoho!

Tataa!
XXX

Inga kommentarer: