"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

måndag 8 april 2013

Så mycket bra!!

Det blev en himla mysig dag!

Shoppade mig en smula...
När jag var hos Jonna i lördags, återupptäckte jag min gamla förkärlek till färgen rosa. Nu på vårkanten är det såå fräscht... Och jag hade turen att ramla in i en butik där de hade 25% rabatt på allt i butiken. Det blev ett stort Jelly Bean-fat och en retro äggklocka. På IKEA köpte jag två kuddfordral i samma färg. Så. Nu är det pimpat med alldeles lagom mycket rosa här hemma!

Ja, jag har en ful vit filt i soffan - vit klädsel är ganska opraktiskt men fiiiint. När det är vitt...

En timme i solstolen ute på terrassen med senaste numret av iForm och en kopp kaffe hanns också med innan det var dags att laga middag. Jepp. kyckling. Igen... Hittade närproducerad ekologisk, och den smakade fab.



Ingen träning idag, och i morgon blir det nog bara en vända på löpbandet. Är bjuden på middag hos bästa A, och hon fyller minsann år! Hurra för henne!
Och hurra för min systerson och hans fru som blivit föräldrar idag! Ett litet gossebarn såg dagens ljus, och nu är det tredje syskon barnbarnet som kommit på 16 månader... Underbart!

Tataa!
XXX

Inga kommentarer: