"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

tisdag 16 april 2013

Standbydilemma....

Jaha. Nähä.
Ingen flygning idag heller. Värdelöst att ha standbydagar, jag kan ju inte boka ett skit. Behöver gå till kiropraktorn, men kan ju inte boka någon tid, för tänk om jag blir utkallad... Suck.

Nå. Dagens standby är i alla fall över, så nu är jag ledig resten av dagen. Ska ut på PW med bästa S igen. Ja, jäklar vad vi kommit bra igång! Idag pausar vi dock halvvägs med en lunch på Vapiano. Det kan vi minsann vara värda. Sen måste jag köra ett styrkepass. Blir ingen plats till Jonna och mig på cirkelpasset ikväll, så jag får väl damma av mitt eget hemmagym. På tiden!

Tataa!
XXX

1 kommentar:

Anna sa...

Åhh va jobbigt och vänta!
Men va gott de lär med Vapiano, ska till storstan snart så då kanske ett besök där vore något!
Ha en bra pw!