"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

tisdag 16 juli 2013

Idag är det måndag hos mig...

Dags för jobb i eftermiddag, och efter två vilodagar känns det bra att ta fatt igen.
Men innan dess ska det fixas matlåda. Jag försöker hålla mig till min clean eating nu, så det blir bananpankisar samt rester från gårdagens middag. Längtar redan tills jag ska äta ikväll, hahaha!

Frullen är den samma som alltid: Havregrynsgröt med blåbär och lågkaloriäppelmos och ett kokt ägg. Mumma! Jag missbrukar fan blåbär nu förtiden. Nästan ett paket om dagen... Det blir dyrt i längden, men vad fasen - det kunde varit mycket värre med mina gener!

Och vart fasen har solen tagit vägen?? Tänkte unna mig 1,5 timme i solstolen innan det är dags att bege mig upp i det blå, men det kan jag tydligen se mig i månen efter. Grå himmel är vad som bjuds idag. Hrmpf... Det stämmer alltså inte med min väder-app... Nu blir jag ju tvungen att dammsuga och sånt mög i stället. Suck!

Well... Frulle var det, ju...

Tataa!
XXX

1 kommentar:

äppelblomman sa...

Ja vart faaaan tog solen vägen? Här håller vi på att blåsa bort... *suuuck*
Jobba lugnt snygging
Kraaam K