"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

torsdag 18 juli 2013

Ja, ni kan ju själv gissa...

Tystnaden här inne det senaste dygnet har nog talat för sig själv.
Min flygning blev en ren nattflygning med incheck kl 21:15 och landning i Kastrup igen 06:20 i morse.
Så nu har jag sovit några timmar, och är klar till en rad fridagar i detta ljuvliga sommarväder!

Mitt största dilemma för dagen är huruvida jag ska ge mig till affären och köpa jordgubbar och vattenmelon, eller bara slänga mig i solstolen direkt... Mycket behaglig nivå på bekymmren här, I must say!

Och "Svärdet och Spiran" är utläst. Underbara bok... Nu tar jag fatt i uppföljaren - Världens Ände. Sen ska jag leta upp böckerna på film, de ska tydligen vara bra. Ett kvällsprojekt att se dem på semestern, kanske...?

Nä.
Ut i solen med oss, inte sitta framför datorn en dag som denna.

Tataa!
XXX

1 kommentar:

Anki sa...

Tom Builder är inte helt fel att SE på och dela några semestertimmar med om man säger... ;-)