"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

söndag 14 juli 2013

Jag saknar er...

... och det livet man har som bloggare.
Jag måste erkänna det.

Försökte med en ny blogg, men vi hittade inte riktigt melodin...
Och jag behöver bloggen för att få struktur på mitt liv, med träningen framför allt. Skriver man det här, så måste man ju göra´t!

Så jag funderar på att återvända...
Och medan jag funderar så tänkte jag hoppa in i mina favvisbloggar och hälsa på!

Tataa!
XXX

9 kommentarer:

Helena m. 4 sa...

Välkommen tillbaka, hur du än väljer att dyka upp...!

Nina sa...

och jag saknar dig!!!
kram

Anonym sa...

JA jaaaaaa.

Anki sa...

Åååh hej!!

Kram ♥

JaanaM. sa...

Ja. Kom tillbaka! Välbehövlig bloggpaus är alltid bra. :)

Anonym sa...

Jaaaaaaa! Som vi har längtat. Välkommen tillbaka!

//Åsa

äppelblomman sa...

Härligt att se dej tillbaka här! Även om jag läst din andra;)
Välkommen tillbaka min kära favoritbloggerska!❤
Puss

Ting sa...

Välkommen tillbaka, även fast du inte var helt borta. :)

Anonym sa...

Åååååååhhh ! Du är tillbaka :)

/Annika