"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

fredag 19 juli 2013

Klockan är inte ens nio...

Och jag har redan:

- Städat hela huset.
- Dammsugit.
- Tvättat golven.
- Tvättat 3 maskiner tväll.
- Kört diskmaskinen.
- Bakat fröknäcke.

Allt det hinner man om man vaknar klockan två på natten...
Jäkla skit, alltså... Den där natturen jag hade i går natt har verkligen satt sina spår!
Gissar att jag får ta mig en liten lur senare idag. Nu funderar jag på att duscha och åka till Claes Ohlsson och köpa en fönsterskrapa med långt skaft. Mina fönster vill gärna att jag skaffar en sån...

Nu när allt är rent och pent, väntar jag på tonårsinvasion, så det gäller att njuta de minuter som är kvar innan dess... Fast jag älskar verkligen att ha tonåringar i huset!

Ska bjuda bästa L på middag ikväll. Sen kommer lite andra kompisar att droppa in efter det. Låt oss hoppas på en varm kväll!

Tataa!
XXX

Inga kommentarer: