"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

måndag 15 juli 2013

Måndag i soft tempo...

Skön dag det har varit!

Tränade i förmiddags - det var min själ på tiden! Märker direkt hur bra jag mår. Fab!!
Sen har jag slappat i kubik. Shit, vad jag behövde det... Hade en eftermiddagsstandby som det inte blev så mycket av, så jag låg bara på soffan och läste min underbara bok: Svärdet och Spiran av Ken Follet.

Har du inte läst den så gör det!! Heeeelt underbar...

Sen blev det middagsdags; Kycklinglårfilé med en sallad på vattenmelon, fetaost, ruccola och nymalen svartpeppar... Gutte!!



Nu ska jag gräva ner mig i boken igen, lyckliga mig!

Tataa!
XXX

2 kommentarer:

Anki sa...

Åh lyckliga du - har du den världen KVAR att uppleva och njuta av? :-)
Läste första delen på engelska för länge sedan och fick den på svenska av min dåvarande pojkvän 2004.
Min absoluta favoritbok! :-)

Kram på dig!

Tjillevipp morsan sa...

Haha!! Du är tillbaka - kul !!!! :)
Den boken är läst och japp- en riktigt bra en är det.