"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

fredag 26 juli 2013

Nu kör vi; Semester!!

Shit, vad jag har jobbar r-ven av mig den senaste tiden!
Men nu är det alltså semester. Så himmelskt skönt...

Vi gick ut hårt idag, med ett besök på nagelsalongen först, sen drog vi till Köpenhamn, åt lunch i Nyhavn, gick på Louis Vuitton och köpte inte en, men två fina väskor! Och den ena fick till och med mina initialer... Wohoo!!

Sen drog vi hem, hämtade upp lite sushi, och nu sitter vi här mätta och helt slut. Men attans vilken härlig dag....






Och i morgon väntar ännu en skön ledig dag...

Tataa!
XXX

4 kommentarer:

JaanaM. sa...

Semester är ju hur skönt som helst!

Anonym sa...

Men ååååh!!

Sån väska vill jag med ha! :)

/Annika

äppelblomman sa...

Din väska!!! Åh fy fasen va avis jag blir!
Underbar dag ni haft!! Njut nu!!
Kraaaam K

Anonym sa...

Har du flyttat tillbaka hit? Det har jag totalt missat!!

Åh vilken underbar dag! Åh väskan. . . . Wow!

Har en plats kvar till lchf-loppet den 24 augusti om du skulle vilja hänga på!