"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

lördag 20 juli 2013

Vilken morgon!

Vaknar till strålande solsken och nästan vindstilla. Härligt!
En kopp kaffe senare är jag nu klar att ta tag i denna lördagen.
Jag är sååå lycklig över att vara lite ledig nu. Flyger igen först på tisdag... Perfekt!

Ska göra lite pastasallad till lunch till mina tonåringar Melker och hans kompis sen blir det solstol hela dagen. Gött! Tror också jag ska putsa ett par fönster med min nyinköpta fönsterskrapa.
Älskar det här. Att bara vara hemma och fixa och dona. Det är verkligen mitt bästa

Vad pysslar ni med idag?


Uppdate to self: Skippa blåbären i gröten ett tag nu. De ger inte bara bra syn... Mvh hon som fruktar hemoroider... Jisses, säger jag bara...!!

Tataa!
XXX

2 kommentarer:

Anki sa...

Hahaha! AJ!! :-D

JaanaM. sa...

Visst är det underbart att vakna till morgonen när solen skiner. Och får dricka kaffe i lugn och ro....