"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

måndag 19 augusti 2013

Bra dag!

Asså, en dag på restaurangen i Köpenhamn gick som en dans.
Det var ett kort arbetspass på bara 6 timmar, så jag är nästan inte trött. Men i morgon drämmer jag till med 10 timmar... Men tiden går fort i gott sällskap - har fabulösa kollegor, även där!

Går egentligen bara runt och småmyser nuförtiden. Anser att jag har det så himla bra just nu. Det enda som fattas är träningen... Men det ger fan ingen mening att träna 1-2 ggr/v. Det ska till minst 3 pass för att det ska ge något, och den tiden finns inte just nu. Men det kommer... Snart. Under tiden kan jag ju trösta mig med att inget av mina två jobb ger platt kontorsrumpa, direkt... Sitter inte ner en minut!

Nä, om jag skulle ta och återuppväcka mitt Viaplayabonnemang och se en film i sängen?
Sounds like a plan to me...

Vi hörs!
Tataa!
XXX

2 kommentarer:

JaanaM. sa...

Härligt att jobbet går som en dans och att du har kollegor som du trivs med!

Suzan sa...

HÄRLIGT!
Kläm in träningen nu också så blir det superb! =)