"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

onsdag 28 augusti 2013

Jag sa ju det!

Att jag var svintrött ända ut i tårna!
Sov från kl 23 till 13:30!!
Det är helt sjukt... Men fy fasen vad jag behövde sova, låg duktigt efter.
Nu är jag pigg och nyter och ska röja här en smula. Terrassen står på tur också. Stackars blomster... Må de vila i frid i blomsterhimlen.

Nu ligger sköna dagar framför mig. I morgon ska jag jobba på restaurangen mellan 11 och 18 men det är ju easy peasy. Sen ledig fram till måndag! Tjohoo! Som jag ska njuta! Har bytt ut partyt i morgon mot en aw/middag med bästa A. Kände att jag inte pallar med för mycket folk just nu. Förstå hur mycket människor jag träffar hela tiden, på flyget är det minst 400 pers varje dag, i restaurangen flera hundra. Så jag sätter pris på det lilla formatet när jag är ledig... Jag ska fixa beefsallad till oss, är galet sugen på det! Det kommer bli en bra kväll, känner det redan.

Nå.
Dags att åstadkomma något, denna redan halvt gångna dag!

Tataa!
XXX

Inga kommentarer: