"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

fredag 23 augusti 2013

Sköna fredag...

Sov lääänge idag. Så himla skönt!
Sen upp och fika sig lite med bästa S. Shit vad vi kan babbla, alltså...

Sen blev det biltvätt, för hand, såklart, och vidare till Emporia för lite shopping. Ska ju på konfirmation i Danmark i morgon, så det var lite presentinslagning jag var på jakt efter. Det är ju bara pengar som gäller till konfirmander, men jag vill ge bort det lite snitsigt.. Så det blev guldfärgad godispåse, konfakort och svensk flagga.
Skit också att jag ska flyga på söndag morgon, för det kommer bli party! Men det är bara för mig att dricka mineralvatte, och snällt köra volvon över bron hem igen i tid. Suck...

Fick en blus i brevlådan idag som jag beställt på nätet från Saint Tropes. Märket alltså, inte den franska byn... Det är faktiskt billigare att handla direkt från dem på nätet, än i butik...


Nu sitter jag och jäser efter att ha ätit lite alldeles för mycket Häagen-Dazsglass... Tror jag skiter i det obligatoriska fredagsvinet idag... Har ingen lust.

Nå. Dags att dona vidare!

Tataa!
XXX

Inga kommentarer: