"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

lördag 21 september 2013

Faaan!

Har fortfarande ont i halsen!
Damn.

Jag som ska festa ikväll. Och vara fabulöst snyggt klädd. Och dricka enbart champagne.
Om jag håller truten hela dagen, bälgar i mig the med honung och knaprar thailändska strepsils, så kanske det försvinner..? Hoppas, hoppas...

Ska ta mig till Emporia för att gå på Vapiano med några kollegor innan festen.
Det tar ca 7 minuter dit med bil. Ikväll måste jag ta bussen. Det tar 33 minuter och två byten. Hur i helskotta orkar folk åka kollektivt?? Det kvittar fantamig vart man än skall, så är det krångligare än att bestiga Mount Everest, typ...
Nä. Det blir taxi.

Nu ska jag tvätta och lufta sängkläder.
Tataa!
XXX

2 kommentarer:

Anki sa...

Håller tummarna hårt för att du kommer i form så pass till ikväll att du kan njuta av mat, champagne och fest - och av att vara snyggast på stället! :-)

Kram!

Anna sa...

Hoppas kvällen varit bra, jag älskar Vapiano :)

Ha en skön söndag och slappa lite nu!
Kram