"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

måndag 30 september 2013

Flitens låga...

Så fick jag klarat av sista passet för säsongen på restaurangen i Köpenhamn. Det var heldött där idag, så jag gick 2,5 timme innan jag egentligen skulle sluta... Svängde inom Magasin och köpte två härliga halsdukar som matchar min Colmarjacka... En grå och en blå som jag har tillsammans som en jättehalsduk. Varmt och gott!

Köpte också med mig blommor hem. Jag har skrivit om det förr, det är sjukt billigt med blommor i Danmark. Alla dessa fantastiska rosor, 3 buntar, plus 2 buntar med lila kallor - 150 spänn.


Väl hemma var det dags för träning. Båda mina träningskompisar fick förhinder, så jag drog iväg själv. klapp på axeln! Och just nu är jag hög på endorfiner och mätt på exakt samma mat som jag åt igår. Spetskålssallad med vårlök, dill, rostade mandlar, citronsaft och olivolja - och en omelett. Sjukt gott.



I morgon ska jag fixa lite med pass och extrapass, köpa nya jeans för mina favvisar sprack i rumpetten häromdagen. Nej, inte på grund av att jag blivit fet, utan på grund av att stretchen blivit gammal och stel.. Byxorna var faktiskt lite stora, och assköna, så jag sörjer dem. Men så får jag ju en anledning att gå på Zara i morgon... På kvällen väntar cirkelträning! Tjoho vad flitig jag är!

Tataa!
XXX

Inga kommentarer: