"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

torsdag 3 oktober 2013

Så hände det!

Jag smakade chips som var äckliga! Yaaaay!
Jo, jag är glad, för så slipper jag veta att det finns ytterligare en chipssmak som jag gillar och blir fet av... Hahaha!
Dessa...


Köpte Sourcream & onion. Alldeles för salta. Blä...

För övrigt bestod min middag av schweiternöt... Det går bra nu.
Med lite god vilja kan man kalla det för att kolhydratladda inför ett 90 minuters spinningpass i morgon, så vi gör väl det.

För övrigt har jag varit i Madrid hela dagen i går. Det var supercoolt! Flög ner fans för fotbollsklubben FCK. De skulle möta Madrid, och fick stordäng med 4-0. Men det är oviktigt i min värld; Astrevlig flygning, tapas, shopping, sightseeing... Jag är nöjd! Jag dygnade, och hoppade i bingen här hemma först klockan 6 i morse. Sov till 15:30... Det var den dagen, liksom... Drog ut på en pw med bästa S, 14 kilometer... Såå skönt!

Nu är jag trött igen... Ska lägga mig i sängen och kolla Netflix serie "Orange is the new black". Har ni inte sett den? GÖÖÖÖÖR det!

I morgon blir det paty. Återkommer om detta.

Tataa!
XXX

3 kommentarer:

Susjos sa...

Men å så kul att se dej igen i bloggvärlden!!!
Jag är glad att jag inte gillar chokladtårta- lite lättare att låta bli att äta den då! (fast kladdkaka å grädde gillar jag!)

Har hört talas om den där serien "Orange is the new black"...nu måste man ju se den!! Blir så nyfiken!
Må gott!

Vero sa...

Har inte sett de där nya chipsen. Hmm.. Ikväll blir det lite party med tjejerna hemma hos mig. Har köpt lite chips men varför undrar jag egenligen då en går på GI, två på 5:2, en har fel i tarmfloran och måste ställa om hela sitt matintag.
Det slutar nog med att påsarna går till mina barn. Haha.

Har inte sett serien. Kanske kan vara något att kika på när man ligger hemma nån helg och bara sträckkolla.

Ha en bra helg!

Frida sa...

Dom e super goda:)